شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌یکشنبه 27 تیر 1400/ شماره 326
کفه سنگین افزایش در قیمت های پایه،افزایش دلار نیمایی کُند شد،ریزش 154 تومانی دلار صرافی،صعود قیمت سبک فیلم،بورس تهران کاهشی شد

کفه سنگین افزایش در قیمت های پایه
هفدهمین قمیت های پایه محصولات پتروشیمی امروز در حالی اعلام شد که دلار نیمایی 133 تومان نسبت به هفته قبل افزایش داشت و 7 گروه کالایی بیشتر از رشد دلار نیمایی، افزایش قیمت پیدا کردند. در قیمت های امروز، سبک فیلم با 3.7 درصد، 969 تومان بیشتر از هفته قبل قیمت گذاری شد و در رتبه اول بیشترین افزایش ایستاد. در سوی مقابل و در گروه کاهشی ها، کالاهای گروه PVC دیده می شوند که 1.1 درصد، یعنی بین 331 تا 365 تومان، نسبت به هفته قبل، کاهش قیمت پیدا کردند. از نظر میانگین درصد رشد در بین 17 هفته امسال، رتبه پنجم بیشترین افزایش را داشت.

افزایش دلار نیمایی کُند شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 233 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 20 تیر، 133 تومان افزایش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگین روزانه به کانال 22 هزار و 200 تومان است. میانگین روزانه، دیروز، 22 هزار و 300 تومان بود.

ریزش 154 تومانی دلار صرافی
دلار صرافی ملی که روز گذشته بدون تغییر نسبت به قیمت قبل، 24 هزار و 260 تومان قیمتگذاری شد امروز اما کاهشی بود و در مجموع با 154 تومان اُفت تا ساعت 15.30، 24 هزار و 106 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم تا 24 هزار و 650 تومان عقب نشینی کرد و فاصله بین دلار آزاد و دلار صرافی به 554 تومان رسید.

صعود قیمت سبک فیلم
بعد از انتشار قیمت های پایه و افزایش 969 تومانی گریدهای گروه سبک فیلم، قیمت کالاهای این گروه نیز در بازار، نسبت به دیروز افزایش قابل توجهی پیدا کرد. در سایر کالاها، تغییر زیادی نسبت به قیمت های دیروز دیده نمی شود.

بورس تهران کاهشی شد
بورس تهران که هفته را افزایشی آغاز کرد امروز روند کاهشیی به خود گرفت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 8 هزار و 326 واحد افزایش به 1 میلیون و 302 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟